Niets is belangrijker dan de bereikbaarheid en service van uw bedrijf. Wanneer potentiële en bestaande klanten je benaderen, hoop je natuurlijk dat de eerste persoon met wie ze spreken een echt visitekaartje is. De meest voorkomende visitekaartjes (anders dan uw website) zijn medewerkers bij de receptie of aan de telefoon. Stel je voor hoe goed het voelt als je meteen op een goede en professionele manier met je praat in de organisatie. Met een inbound customer contact center kun je een tool gebruiken om het zo goed mogelijk te maken. Dit geldt voor elk bedrijf, of je nu in Rotterdam, Amsterdam of in de polder gevestigd bent. Inbound callcenter is niet alleen iets wat je instelt. Het vraagt ​​om professionele medewerkers die precies weten hoe uw bedrijf werkt en wat de (onmogelijke) mogelijkheden zijn. Tegenwoordig kun je het ook goed uitbesteden. Deze kunnen dit specialistische werk van je overnemen en je helpen met al je klantcontacten. Of het nu in het Nederland, Engels of Duits is; de mogelijkheden zijn eindeloos. Met een flexibel contract en een overzichtelijk dashboard kun je alle kanten op en heb je een overzicht van al je klantcontacten.  

Outbound callcenter

Het versterken van uw netwerk en het uitbreiden van je relatie zijn een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Zonder klant heb je natuurlijk niets te doen. Daarom kiezen veel bedrijven en organisaties ervoor om een ​​team te vormen dat dit probleem aankan. Dit is een professionele baan en in de huidige arbeidsmarkt kunnen maar weinig mensen dit werk doen. Daarom is het erg handig om het uit te besteden aan het outbound call center. Deze kunnen het verkoopgedeelte afhandelen en potentiële klanten contacteren om hen te overtuigen om voor jouw product of dienst te kiezen. In plaats van het loon van werknemers uit te betalen op basis van salaris, betaal je op basis van klantcontactgegevens plus maandelijkse bijdragen. Op deze manier kun je ook een goed beeld krijgen van de kosten en het maximale aantal contacten bepalen dat u kunt bellen. Door middel van een gezamenlijk assessment kom je ook tot een passende strategie voor jouw organisatie

Vele voordelen

Door gebruik te maken van externe partners die je helpen bij het leveren van alle telefoondiensten, kun je kiezen uit de vele voordelen die dit met zich meebrengt. Denk aan flexibele contracten en dagopzeggingen, maar ook aan professionele telefonisten die werkzaamheden in meerdere talen kunnen uitvoeren. Tevens haal je via het dashboard eenvoudig alle informatie op! 

Posted in: ICT

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *